Mccain?!

men, rebecka! alla blev vi sjukt chockade av din kommentar här på mitt inlägg där jag "hejjade på OBAMA" det du skrev är ju helt fel. Han är inte född i indonesien, han röker absolut inte och han är inte muslim!
jag har ett svagt minne av att du höll på han innan du åkte?
och rebecka om du stod med din familj där borta och höll på mccain så skulle jag bara vilja fråga dig: Står du emot aborter? Står du emot att homosexuella ska få gifta sig? Och tycker du inte att USA ska dra sig ur Irak?

jag hoppas du inte är emot allt sånt där när du kommer hem igen, för gumman, du är en person som inte låter sig bli påverkad av vad andra tycker. och jag kan tänka mig att dom där borta fått dig att helt byta inställning inom detta. men jag saknar dig såklart, och vill fortfarande att du ska komma hem ;) tyckte bara att kommentaren inte var helt klockren, då det inte alls stämmer :S <333333333

jaja, jag och mariiiiiaa va på bibblan efter skolan och sen fick jag skjuts hem av min käre mor som kom med VIKINGSALLAD!!! yes, ni läste rätt. idag igen :) och det är så himla gott. är glad att jag fått in mamma i min "älska vikingsallad" klubb ;)

nu blire plugg, har fan fått ännu mer nu.. jag och maria tänkte hoppa framför en bil idag... det kommer inte sluta bra det här..
ska iaf plugga och sen ut och gå med idomin!
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback