ingen vanlig dag idag heller...

nejnej, för vi har ÄNNU ettt FÖDELSEDAGSBARN denna vecka ;) jajamän, people, det stämmer! för IDAAG den 19NOVEMBER har vi ett födelsedagsbarn!
REBECKA "REBSAN" IVARSSON fyller 17 år idag, och får fira sin födelsedag där borta i USA!! jag saknar dig like crazy, och jag önskar du kunde vara hemma, så jag fick krama dig det hårdaste jag kunde och skrika "GRAAAAAAATTIIIIIIIIS"
jag hoppas du får en TOPPEN DAG där borta iaf!!
miss you hun!





nu har jag prrecis käkat, och ska väl se om jag borde plugga nått. men egentligen orkar jag inte. så kanske skiter i det iaf.. fårse! sp2b snackade allvar med Lars rektorn idag, hhöhöhöhöö bered dig på revenge!
ev promiss sen också!
hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tackar man tackar :) kan inte skriva svenska mer heller hahhaha ;) SAKNAR DIG DIN TOK! <3<3<3<3

2008-11-20 @ 01:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback