GUD VAD ALLA FYLLER!!!!

för idag är det ÄNNU ett födelsedagsbarn jag ska skriva om! hahah (känns som att min blogg endast handlar om födelsedagsbarn nu mera)

Idag är det verkligen ingen vanlig dag, lilla horan blir ju SEVENTEEEN!, finaly she's grown up to be as grown up as moi ;D
NATHALIE "MISS MICHAEL JACKSSON" WIKGREN fyller år idag!!!!! min allra trognaste lilla skitunge!
idag är det bara din dag, så jag hoppas dom du känner i uppsala uppvaktar dig riktigt noga idag, annars får dom med mig och göra när jag kommer dit nästa gång! ;) höhöhö
jag saknar dig såklart, din lilla nöörd! men i helgen ses vi!! och då blire partaj! dock inte för att fira dig men det fixar vi nästa helg ändå! ;D haha dåru bbbeeeebb!
många härliga år med dig och tuuuuuuuusen till ska du se, för så lätt blir du inte av med mig ;) sjukt med love darling, du som har den där bästa humorn. PUSSSSSSSSSSSSS



nu ska jag trixa lite med mic's hemliga present, sen blire käk och idis.
mormor kom precis med vantarna till julskyltningen! skitfina! :) så kom och köp av sp2b då! ;) höhö
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback