fredagfredagfredag.. could go on all night!

fy fan vad underbart med helg! asså plugg suger så jävla mycket just nu!!
jag och tjejerna fick damp på naturkunskapen, jävla bosse!! aldrig får man hjälp heller. asså serri "bosse, kan vi få hjälp" så kollar han på oss och kollar bort igen. vaddå mobbade?

och vi skrattar hela tiden. bosse skulle visa nå molekylskitsaker vid ett bord, så stod vi runt omkring. så var det en som sa nått och maria gick iväg och då kunde inte jag hålla mig.
vi kommer vara hatade av alla lärare snart. hahaha så jävla sjuka.

men jag säger som daria : "tack för en helrolig dag i skolan, utan er hade det sugit totalt" precis så äre. om vi inte hade haft skitroligt tillsammans idag, snackat gamla minnen från hammartiden så hade det varit ENDAST piss idag. vi fick till och med ÄNNU en läxa. asså seriöst, skjut mig någon?


thank you girls! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback