då vare kväller igen då...

nu äre bara fyra dagar kvar till fredag!! LOVE!! har aldrig uppskattat helger så här mycket i hela mitt liv som jag gjort denna termin. i ettan ville man knappt ha helg, tiden i skolan var ju klart bäst då ju! ;)
menmen, with school comes homework. eller egentligen äre väl inte läxa, vi får ju tid i skolan, men lärarna fattar ju inte att man inte hinner klart!! eller så är vi allmänt sega. höhö

i morgon har jag iaf sovmorgon, men ska som sagt upp tidigare ändå...
men ska försöka hitta på nått gött nu att stoppa i mig och sen ska jag ta plats i soffan och kika på sex and the city. först lär jag knuffa iväg papi där ifrån!
trevlig kväll!

btw så var jag ute och gick med ida ikväll också. du är söt du, gullrumpa!

Kommentarer
Postat av: maria

haha bäst i hela inlägget



"har aldrig uppskattat helger så här mycket i hela mitt liv som jag gjort denna termin."

2008-11-10 @ 22:12:46
Postat av: maria

haha bäst i hela inlägget



"har aldrig uppskattat helger så här mycket i hela mitt liv som jag gjort denna termin."

2008-11-10 @ 22:13:36
Postat av: rebsan

haha bäst i hela inlägget



"har aldrig uppskattat helger så här mycket i hela mitt liv som jag gjort denna termin."



haha skoja ;) snygg blogg du har gjort! times square :D

2008-11-11 @ 06:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback