då var vi igång igen då...

ännu en vecka är igång och det innebär mer plugg. lämnade in historian och engelskan idag men ändå är det sjukt mycket mer man lär plugga eller iaf ta tag i lite grann. så drygt och trean ska tydligen inte bli bättre heller. men då äre skitsamma, för då äre sista året och då drar vi till berlin och allt. tagga.

suttit och skrivit om Barack Obama sen jag kom hem och är nog strax klar, skönte! sen ska jag invänta pappa för käk och sen ska jag ut och gå med ida. dock borde jag skriva lite svenska och geografi också! får se hur mycker jag hinner idag. det är ju en dag i morgon också, funderar på om jag faktiskt måste gå upp tidigare i morgon på sp2b:s älskade sovmorgon för att få lite gjort då också.
för ikväll vill jag njuta av sex and the city the movie.

btw, jag hatar sveriges polis och hela myndigheten, seriöst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maria mikaelian! du får se till att bli polis tycker jag, så att du kan ställa samhället till rätta!
puss!



härligt väder igår kväll. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback