cause we are the special two

det är så äckligt mörkt och trist ute. hateit!
aja kort och skön dag idag.
vi hade ju världens bästa vikarie på idrotten också, han är redan våran favorit, eller ah iaf bland damerna ;)
aja, nu väntar geo-plugg med en varm cappucino.
jag vill träffa gobiten också. vallhovsbarn for life! höhöhöhööhhö


och babe saknar man såklart. fast lite skönt att vara utan all den sjuka humorn som kommer fram då. haha och sen slipper man ju ha otur all the fucking time också. serri , jag hade inte tappat mobilen i chokladen om inte du varit med! hahahahhah fast hörrni!!!! nu har jag mitt älskade halebop kort igen! LOVE HALEBOP!

ciao!

Kommentarer
Postat av: maria

mäh comviq:'( :'( :'( :'(

2008-11-04 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback