what the heck!

idag hade ALLA damp i skolan ;) haha sp1b tjejer gone wild! haha ;) aja, alla har väl dåliga dagar.. vissa fler än andra..
skoldagen gick ovanligt fort idag tkr jag och nu tänkte jag sätta mig ner och göra lite nytta, dvs lite skolarbete!
just ja: va ner på stan efter skolan en snabbis med mami också och nu har jag två nya skor i garderoben ;) tur att päronen duger åt nånting iaf! haha nejdå! min mami är the shit!

ska även ta en promiss med denna brutta ikväll, hon som för övrigt har magiska glasögon som kan ta in henne på krogar där det är 23 som åldersgräns ;) haha keep it up, biatch!
image419

vi hörs nog senare, men ha en trevlig dag, people!
CIIAO!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: haha ;) Tack så mkt, kan verkligen behövas! Tack, detsamma :) !

2008-05-13 @ 18:06:03
URL: http://jordgubbspannkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback