Valborgsmässoafton!

var väl sådär! haha, som alla vet, så är sista april så himla överskattat! men jag och brudarna hade åtminstone väldigt trevligt här hemma, och resten var väl.. aah sådär.. inget att berätta direkt ;) HAHA!


kolla och njut, people! :)

igår softade jag bara typ hela dagen med sara hemma i hennes kalrl's lägenhet ;) träffade KARIIIIN också! hör och häpna! typ ett halvår sedan sist! :O får träffas mer i helgen!
skriver mer ikväll! nu ska jag upp till högbo med sofie till hennes karl henric ;) haha
CIIAO!

Kommentarer
Postat av: svennan;)

you known what I mean my dear josefine.. it is a world outside this that have a better place for us two to live on! Hur som hellst det går att ha en bättre sista april än vad vi hade men aja, livet rullar på vidare... pusss på dig min lilla skitabbe;)

2008-05-03 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback