Uppsala!

hallådär mina kära vänner! :) sorry, återigen för mitt segande med uppdateringen! jag åkte nämligen direkt till Uppsala efter skolan i fredags! Nathas mamma och Peter hämtade upp mig och vi körde ner till storstaden där jag släpptes av vid GUC - den otrooligt snygga skolan där jag kunde ha gått nu egentligen ;). där mötte natha upp mig och visade mig runt. dessutom fick jag medverka på deras samhällskunskap.. men där var det film så det var lugnt :)

vi tog oss till nathas elevhem runt fyra tiden där vi fikade med veronica och peter :) vi fixade och donade lite tills vi tog bussen ner på stan för att käka kina buffé, såå sjukt gott var det och Peter fick oss andra att skratta så vi dog flera gånger..
Veronica "men , peter ska du inte smaka lite då? det är otroligt gott?"
Peter "jaa.. men veronica..? vart är sushin då?"
Veronica "men peter, det här är sushi"
hahaah ;) såå sjukt skön!

dom gick ut för en öl efter middagen medan jag och natha drog oss bort till bryggan där vi slog oss ner och snackade i det underbara vädret! och alla folk! helt annorlunda från här hemma i viken! iaf så blev det tillslut för kallt för oss så vi drog oss tillbaka hem till natha där vi hade ett trevligt samtal med en av nathas roommates ;) Julia, som i sin tur drog ut på krogen senare.
jag och natha tog det lugnt framför tv:n tills dom äldre staplade in och vi lade oss alla i nathas rum.

igår gick vi på stan, mötte min syster och käkade innan vi åkte hem till viken igen :) natha följde också på så det var trevligt i bilen på vägen hem ;)

på kvällen blev det viking med sofie innan vi åkte hem till henne för att kolla på eurovision och "hata göteborg".. men vilket fiasko det blev på eurovision?! hallå?! jag tror Sverige måste vara utstött/mobbat av de andra länderna.. kanske dags att hoppa av skiten? ;)
image434


jag och sofie somnade runt tre tiden och sofie hade stalltjänst sju i morse!! så jag cyklade hem till mig runt halv sju och stupade i sängen här hemma! vaknade typ nyss så nu väntar lite frukost och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
hörs ikväll!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback