Sorry, guys!

vet att jag varit dålig med uppdateringen nu igen!
men det har varit så mycket sen i onsdags!
I torsdags var det ju allt det där med långa lektioner och dans på slutet, och den här gången hade jag även konsert med kören uppe i högbo, vilken jag kom hem ifrån runt åtta tiden och då var jag så sjuuukt trött! men vad kan man säga? konserten went great och stämmningen låg verkligen på topp, right rebs? :)

Igår var det fredag och skönt var väl det :) Maria fyllde 17 i torsdags!! så henne sjöng vi för och igår var jag, rebecka och viktoria ute och käkade med henne på österns pärla! alla beställde nudlar med kyckling och vad gör jag när dom kommer in med två stora asketter(eller hur det stavas)? jo jag tar en av dom och ställer den framför mig.. servitrisen "det där är till två stycken"
Jag "men ojdå!"
alla skrattar och servitrisen "trodde du att du skulle få allt det där?!" hahaha ;)
kanske borde man kallas matvrak nu framöver också! :)
vi, isabelle och sofie gick hem till maria för att kika på film, och det var den mest psykade ever! tror ni man var lite rädd när man skulle vandra hem? det stannade en jävla äckel bil fylld med fyllon skitnära mig och jag trodde jag skulle dö! men jag ringde syrran och sen var allt okej ;) haha!
dessutom kikade jag, rebs och hannah hair här igår efter skolan och nu har vi fått lite inspiration till det kommande 60/70 :)

idag ska jag arbeta i jäderfors med sofie på hennes syrras killes 30 års fest! det ser vi fram emot och det kommer säkert bli skitbra det där! nej, people! nu får ni ha det så bra så hörs vi i morgon igen! och nu blir det bättre med uppdateringar!
CIIAAAAAAAO!



stumpan, som tvingade oss se psykfilmen! (y) ;)
image426

Kommentarer
Postat av: HANNAH

JAG MÅSTE PRATA MED DIG ;)

2008-05-17 @ 17:17:19
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: Anonym

näää okej josse du har inte alls lagt ut fula bilder på mig ;)!!!!

2008-12-10 @ 23:58:35
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback