sol, sol!

idag var det riktigt skönt väder när vi va i skolan! först skulle vi springa jävla coop fucking test! och jag HATAR att springa! och bättre blir det inte när det är på asfalt! jag ville bara lägga mig ner och bokstavligen DÖ!! haha nejdå, det gick väl vägen det också och nu är det ännu närmare skolavslutning! som Olov så fint påminde mig om idag "tänk att ni snart gått här ett helt år" så sant, så sant!
låg iaf ute och solade på eftermiddagen med sofie och daria i bara bh ;) haha! klockrent, brudar! i veckan och helgen ska det bli ännu varmare så det ser man fram emot enormt! (y)

nej, nu stormade sofie in här och vi ska åka till prillan och kika lite inför 60/70!
slänger in bilder på min nyinköpta kjol ;)
image440


ha en trevlig måndag, så hörs vi senare!
CIIAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback