skuldkänslor

ååh! jag har aldrig haft så här mycket skuldkänslor på LÄÄÄNGE! jag vet inte vad som hände idag uppe på expeditionen. Linnsan följde med som sällskap då jag skulle slänga in min och sofies omvalsblanketter i rektorns fack. jag kastade in hennes och sen ... ah REV JAG SÖNDER MIN! WHAT THE FUCK tänker ni och jag förstår er! men jag kunde helt enkelt inte byta. helt plötsligt kändes SAM-SAM mer rätt för mig! jag fick dock panik och tänkte : "shiit?! har jag förstört allt nu genom att skita i det? tänk om jag förstör för dom TRE andra som vill gå språk? tänk om det inte blir en grupp nu! :S"

men that's it! jag säger som Daria : man måste följa sitt hjärta. tex om ditt hjärta säger att du ska gå vänster så går du så klart till vänster! :)
linnsan, maria, daria, hannah och dom andra blev glad över mitt val och det värmer faktiskt och får mig att må aningen bättre!
och hannah skrev några lovande ord:

"du gör det du själv vill. ingen kan tvinga dig bara för att dom vill ha en språkgrupp. skit i dom, seriöst. du gjorde det du kände för och det är det rätta för dig. du ska gå det du vill och inte gå något bara för att rädda andra. jag tycke rdu gjorde rätt"



det enda som oroar mig nu, när jag skrivit till cyon och snackat med mi padres, är att sofie kommer bli skitsur eller att min spanska lärare ska tycka sämre om mig! HAHA nördigt, I KNOW! men jag älskar spanska!
nej, nu blir det käk! hörs nog senare, annars: ha en trevlig kväll!
CIIAAO!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

the right thing :)

2008-05-08 @ 18:25:18
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback