så sjukt varmt!

jaa det är precis vad det är här i viken, och säkerligen på fler ställen i Sverige! så underbart skönt! och idag fick vi ha historia ute- IGEN! :) Danne satte upp lappar som vi fick skriva av fakta ifrån och sen sa han "jaa, då var det bara en sak som fattas- GLASS!" haha, då hade han gott och köpt glass åt sig själv som han kunde stå där och smaska på medan vi arbetad ;) haha, han är klockren! (y)
det var den enda lektionen vi hade idag, sen stannade jag och brudarna kvar och kikade på lunch konserten som självklart var ute denna dag! :) underbart, men ibland kände man att det nästan vart FÖÖR varmt! ;)

gick med rebecka till resecentrum och sen cyklade jag hem. ingen höjdare när det är så varmt och när man fick sin mens igår kväll! drabbas nämligen av världens värk dom första dagarna.
men, man ska inte klaga som niklas - ÅÅÅH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR NU GÅR VI IN INNAN JAG SVIMMAR!
haha ;)

nej, det här vädret ska man inte bara kasta bort, jag ska njuta av det ikväll med rebecka och hannah på en liten picknick i stadsparken och därefter fotbollsmatch! :)
ha det riktigt bra, people! så skriver jag mer ikväll!
CIIAAAAAO!

image411från maskeradparaden i nian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback