one year ago

börjat tänka sådär på livet i denna underbara sommarvärme! tänk för att ett år sedan visste jag inte vilka personer jag skulle möta det här året, vilka starka band jag skulle komma att skapa eller hur otroligt roliga upplevelser/äventyr man varit med om..
Pernilla kom och satte sig med oss i caféterian idag och sa "jag har faktiskt funderat på att byta till språkinriktningen" och då utbrast jag och daria i kör "VI MEEED!!!" och jag hade heller ingen som helst aning om att Daria även hon funderat på det.
vi pallrade oss upp till syon och snackade... men njaaa, okej så här är det va, jag älskar att studera språkämnen och har lättast för det.. men när man endast kunde läsa tyska, franska, spanska och latin här i sandviken så kändes det dock inget lockande.
jag och pernilla bad henne sätta ett frågetecken på oss medan daria sa "stryk mig helt! sam-sam är helt rätt för mig!" haha ;)
på ett sätt, efter att ha snackat med mentor och med varandra.. så kom vi fram till att SAM-SAM ändå känns lätt.. och även om vi hört hur jobbigt tvåan kan vara då, så är jag säker på att vi kommer fixa det galant! jag menar, med tanke på mitt mål (som jag har nu) inom framtidsyrket, så känns det som om SAM-SAM är ett säkrare och bättre val för mig. dessutom kan jag ändå läsa hur mycket språk jag vill på individuellt val osv.. dessutom kommer jag läsa vidare stenhårt med spanska steg 4 och 5.
så jag antar att det är mitt val.. (hatar dock osäkerhetskänslan som fortfarande kryper inom mig) ... sorgligt dock att folk blir sura då.. men that's it!

legat ute större delen av denna skoldag och bara njutit med brudarna i gräset! dessutom taggar vi 60/70 så jävla mycket, och jag har redan bestämt att efter dom sista proven/inlämningarna, så ska vi springa runt och skrika "FRIHET"!
men vi har ju som sagt prov kvar och imorgon väntar det värsta - historia "imperialismen" FAN! har ingen pluggork kvar i kroppen/hjärnan längre men nu är det bara till att sätta igång! det är tur att fler känner som jag! men what can I say? LYCKA TILL SP1B!
CIIIAAAAAA!

ja just ja! GRATTIS VÄRLENS SÖTASTE STORA SYSTER PÅ DIN 21 ÅRS DAG! :)

image442

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag får väl pressa in ett grattis ;)

2008-05-28 @ 23:36:42
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback