oh, hello sunshine!

helgen var riktigt bra, umgicks/festade med Sofie. och vi hade det skittrevligt såklart ;)
dessutom var jag och stina mickans dansuppvisning igår :) det var riktigt bra!
aa.. kanske inte finns så mycket att säga om helgen direkt, förutom att lördagens bravaler var helt klart, bäst! :)

så idag var det alltså dags för skola igen.. inte direkt taggat kanske, men det vände när SOLEN kom fram! så jävla underbart! legat ute nästan hela dagen och bara dragit in den heta luften och dom varma vindarna! och återigen fick jag ett bevis på att jag verkligen ser sämst i sverige.
någon "LARSSON!!!"
jag ser mig omkring och sen bort igen
någon" JOSEFINE!!!"
jag kisar bortåt mot gräsplanen men snabbt bort igen.
någon "REBECKA!"
haha, jaa det var alltså lilla söta Ivarsson som låg en bit bort i solen! ;) pinsamt att jag ser så dåligt som jag gör!

bästa dialogen idag.
Sofie till våran matte lärare "vad fin du va i håret"
Anders "jaha, fyller du år idag?"
Sofie "jaa"
Anders"jaa grattis då!"
sofie skyndar fram till mig. "varför sa han grattis?"
haha joo ni förstår, det finns en annan vinkel på det här också.anders hörde helt enkelt fel och sofie trodde han sagt "tycker du?" när hon frågade om hans hår, därför svarade hon ja ;) HAHA!

nej, det är så himla underbart väder, här i viken ska ni veta! att jag och sofie cyklade hem hit nästan bar ärmat och sörplade i oss cola-light med is i ;) och nu ska jag dra mig ner i källaren för att njuta av ett avsnitt av One Tree Hill säsong 4, som låg och lurade i påstlådan när jag kom hem!
ha det bra!
CIIAAAO!

image407

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback