myspys med svennan!

tjolahopp!
nu sitter jag här i sofies rum, all by myself ;), sofie är på övervåningen vid den andra datorn! hahah så jävla nördiga! även att hon skriver till mig nu.. vänta..
aja, vi är sandvikens största nördar, but we love it, right S? ;)
ikväll åkte jag med sofie på henens moppe upp till stallet! och jag säger då det : NEVER AGAIN! fuck vad jag är allergisk mot hästar! näsan rann som aldrig förr och jag nös ständigt! haha så jävla drygt! sen när hon skulle höa i ca 40 fucking minuter så var jag tvungen att sitta ute och frysa arselet av mig, för jag kunde inte vara inne i stallet och dö efter ett säkert ganska så stort astmaanfall! haha ;) så nu väntar väl en urinvärks infektion också! haha!
men hur som helst så åkte vi till jensas vid åtta tiden och mötte upp Stinaaaiii där vi käkade och snackade, trevligt!
sen åkte jag och sofie hem till henne och gick ut med världens sötaste almiis och mötte även Sara och hennes sötnos Izzie. vi snackade och syndade innan jag, S och A gick hit igen och nu är vi här hemma och ska strax mysa framför tv:n med sötsaker, det är ju trots allt fredag, right? ;)

nej, men ni får ha en riktigt mysig fredagskväll så hörs vi i morgon igen, people! och då kommer även lite bilder från ikväll!
CIIAOOO!


bjuder på en bild från våran klassresa till aftonbladet! så sjukt roligt ;)
image406


Kommentarer
Postat av: rebs

Haha va söt du är!

2008-05-04 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback