kräfta!

jaa då var man seg med uppdateringen igen då!
lördagen var det roligaste på länge tycker jag! dels för gratis dricka (då det ingår i arbetet för bartenders ;) men även för all den uppmärksamhet jag och sofie fick under kvällen! dock blev detta lite jobbigt tillslut då jag var tvungen att pussa en typ 70 årig man och sofies syrra ville fixa ihop henne med en som typ är dubbelt så gammal ;) haha!
en helt otroligt rolig kväll som avslutades med en film runt två tiden med Henrik! haha måste vara världens skönaste kille ;) och den mest sagda repliken under kvällen kom även från han "men det är lugnt, jag fixar biffen!" ;)
slänger in en bild på honom bara för att han gjorde våran kväll ännu roligare ;)


vi kom väl hem runt tolv-ett tiden på söndagen, efter att ha städat lokalen, och först blev det bara till att ta det lugnt innan jag och sofie åkte ner till donken för att möta upp Maria och Daria. där snackades det och käkades. vi bestämde oss för att dra och sola och självklart kom en av Sofies roliga ideér upp igen "vad sägs som att vi delar på ett solarium? vi ligger i ett tillsammans först 20 minuter och sen 20 igen? så får båda betala en varsin gång? det tjänar vi ju på?"
och jag, blondin som man är, tänkte inte så mycket utan sa "jaavisst!" haha ;) detta resulterade i att jag sitter här nu, med en morgonrock (kastade av mig bh:n så fort jag klev innan för dörren) och har frossa! jag är randig! observera: RANDIG! jag är så knallröd så det finns inte! Rasmus kallade mig kräftan idag och när jag sa att det brändes som FAAN! så sjöng Viktoria "I'm burning, I'm burning!" hahah! ;)

nej, men idag så ska jag bara käka nu och sen ta igång med pluggandet! måste ändå säga att jag haft otroligt roliga disskusioner idag! och dessutom fick man ju reda på lite gossip också ;)
har också fått TRE AFFISCHER idag! ;D hahahaha Guess Why?! jag antar att jag inte är så diskret som jag trodde, längre!
men vi hörs efter pluggandet!
CIIAAAO!


här har ni bildbevis på vilken kräfta jag är just nu! ;) HAHA!
image429

Kommentarer
Postat av: maria

"och jag, blondin som man är,"
HAHA SÅ SÖT :D

jaa mena ;)

2008-05-19 @ 19:05:46
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback