I'm seventeen going on eighteen

hallådär kära vänner!
gårdagens kväll var riktigt trevlig, med musikal och allt! dessutom en heldag med mic i solen samt rusa runt i affärer är aldrig fel! :)
iaf så slutade musikalen efter tio nångång och då åkte jag och rebs hem med... ehm.. ah kommer inte ihåg nått namn men aah, trevlig iaf! ;)
haha, iaf så fick man stämplar på handen och som ni kan se så matchade det på nått sätt ;) haha right? I saw it as a sign! hahaha no, just joking!

sen när jag kom hem drog jag strax ut igen då Sara kom förbi och vi kände båda för en kvällsglass på donken :)
stupade i säng sen på en gång.

idag så sov jag väldigt länge och planerade in en plugg dag sådär på eftermiddagen men det vart inte så då Sara drog med mig ut igen. vi kikade på film hos henne och HERREGUD säger jag bara! vart allergisk SOM FAN! nös och snorade hela tiden, fan att helt plötsligt bli allergisk mot vissa pälsdjur! nej, jag hoppas ändå att det endast har med pollen att göra.
sen lyckades vi få med sofie ut på lite middag på jensas, trevligt!

nej, amigos, nu blir det plugg samt film för min del! hörs imorgon och ha en trevlig söndag, people!
CIIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, titta! En apa ;)

2008-05-11 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback