Forever young, I want to be forever young

Innan jag skriver om gårdagen så MÅSTE jag skriva att una chica muy divertida y amable fyller år idag, nemligen LINNSAN blir 17 år idag! GRATTIIS STUMPAN! <3
image412

ååh
, gårdagen var så himla mysig och bra med brudarna, hannah och rebecka! jag somnade igår efter att jag skrivit här och vaknade upp av hannahs sms som sa att vi skulle ses fem istället för halv sex. så jag fick rusa upp och fixa lite pick-nick mat :)
träffade brudarna på stan och vi satte oss ner på en filt i stadsparken, åt, snackade och hade allmänt trevligt. därefter väntade en fotbollsmatch i stensätra och jag antar att jag och rebs gick dit för hannahs skulle ;) if you know what I mean! haha ;)
då matchen var slut och alla började dra sig bortåt så stannade vi kvar och dansade som aldrig förr! lika på vägen hem då vi dansade runt på gatorna som om vi vore galna! mannen som cyklade förbi did our day skulle jag kunna tro "det ser riktigt bra ut det där, tjejer!" ;) haha!
nej, men jag hade en riktigt lyckad fredagskväll och jag hoppas ni hade det underbart ni med!


Idag blir det till att nu göra sig i ordning och ta ett bussen in till gävle för att träffa mic på stan och sen hem till henne för att laga lite käk innan vi ska till läkerolarena på "SOUND OF MUSIC" det ska bli riktigt roligt! :)
jag tror inte jag hinner skriva mer ikväll, ev när jag kommer hem efter musikalen, men om inte så vill jag önska er en riktigt trevlig lördagskväll, people!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback