ett steg närmare

friheten!

igår bröt jag ihop totalt när jag försökte plugga.. allt kändes så jävla tungt och det kändes bara som att man var så värdelös på allting!
men believe it or not, så är jag ändå ganska nöjd med min insats på historia provet idag!
klart det kunde gått bättre om man satt igång med pluggandet tidigare, men men! nu är det över och skönt är väl det! i morgon väntar matteprov, på måndag svenska redovisning, på tisdag sh inlämning och på onsdag muntligt förhör på EU! känns som om det värsta är över nu iaf! men strax är det frihets rop som gäller!
haft en riktigt bra dag i skolan ändå! syster och marcus dök upp och marcus ville gå runt och kika på sin gamla skola. "gud vad annorlunda allt ser ut" ;)
dessutom var man nära flera roliga människor under dagen!
och brudar - snart ska vi ha så jääääävla roligt på 60/70 - CAN'T WAIT!

nej, nu blir det till att ta det lugnt ett tag, och avstressa mig lite, och sen vänta på syster så vi kan starta med matte-plugg!
ha det bra!
CIIAAO!

image443


Kommentarer
Postat av: MADO

feeeeeeeeett taggat assoo jossi. :)sixties/seventies whatevö:D

2008-05-29 @ 19:15:02
URL: http://mothermercury.blogg.se
Postat av: Hannah

imorgon ska vi ha "a day in storvik!" ;)

2008-05-29 @ 21:36:02
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: maria

min snygginnngggggggggg:D

2008-05-30 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback