Bernardas hus samt äckligt fyllo med axe!

haha hola amigos!
var borta all day igår så hann/orkade inte skriva när jag kom hem.
jag och linnsan klarade spanska nationella muntliga - UTMÄRKT! tycker jag ;) haha, nervpirrande men ändå aningen roligt ;)
efter skolan gick jag, linnsan, rebecka, sara och maria ut och käkade på viking! och vad kan man säga? There aint no salad like viking salad ;)
därefter gick vi ner mot folkets hus för att invänta teater treornas slutproduktion och hamnade öga mot öga med ett äckligt fyllo som bestämde sig för att göra oss sällskap ute i solen. tjejerna gick iväg en bit men jag tyckte det hela var väldigt roande och satt kvar, tills gubben började spruta axe parfym på mig! "LUKTA! DET LUKTAR HORA AV DET!" skrek han och därmed pös jag och dom andra in genom dörrarna till teatern ;)

idag hade vi bara matte nationella och historia lektion - som var underbar, då Danne sa att vi skulle ha föreläsning ute i gräset ;) och nu när jag cyklade hem hade han en annan klass på exakt samma ställe! Danne: You're the man!
satt kvar i skolan tills klockan ett då jag och några brudar från klassen begav oss på teatern: IGEN! haha. jag är en nööööörd I KNOW! där var även några HR:brudar; stina och mad!
Daria somnade och likaså Stina! ;) aah... men jag tyckte det var riktigt underhållande ;) haha you may know why biatches! ;) skulle nog kunna se den tusen gånger om.. eller aah.. kanske inte.

kom hem för ett tag sen, efter att ha käkat lite glass med stinay, ska sätta igång med lite plugg nu.
ni får ha det så bra så hörs vi kanske senare, annars mañana!
CIIAAAAAO!

image409

Kommentarer
Postat av: mAAAds

Jodu josefine, bara du som kan se dne där värdelösa teatern flera gånger;D hah

2008-05-07 @ 16:58:55
URL: http://mothermercury.blogg.se
Postat av: Anonym

goaste josefinee:D

2008-05-07 @ 21:02:04
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback