bara två år kvar...

tills bal, student och allt det där! herregud vad underbart det kommer bli, men säger som sara "kommer böla som fan"
och varför allt detta tjat om student och skit? ;) jo idag var det dags för den årliga balen för alla treor i sandviken :)
man står där och bara klagar på att man är avundsjuk och själv vill stå där och få all uppmärksamhet ;) haha nejdå!
jag, sofie, rebs och sara drog till donken och käkade för att sedan dra till jensas parken och kika på alla. där hakade även lundan och mic på :)
sen skulle jag gå och låsa upp min cykel med sofie! och vad lyckas man med? jo jag går och snackar med sofie och har ansiktet mot hennes håll, så jag ser inte vart jag går! jag går då rätt in i en parkerad cykel som flyger på en stackars gubbe som bara skrattar och säger "rasar du till och med fastän du går?" hahaha så sjukt pinsamt! och det var ju inte lite mycket folk där omkring heller ;)
sen när jag och mic skulle cykla hem så har jag fått punka på min cykel! JIPPIE! så nu tror jag och rebs att det va den cykeln jag hade ners, ägare som hämnades på min stackars cykel ;) haha!

aja, så jag och mickan GICK hem i REGNET! men det va väl helt okej det också :)
fick dessutom TVÅ hej idag ;) framsteg, framsteg ;) haha! jag är en sån NÖRD! och det tkr rebecka också!
slänger in lite bilder från dagen:


ha en trevlig onsdag, people! hörs kanske senare också!
CIIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, den största ;)

2008-05-14 @ 19:46:06
Postat av: Sofie

hashahahah! bra att ni är söta iaf ;)

2008-05-14 @ 21:30:31
Postat av: Maads

josifini! seygaste uppdateraren någonsin!!:D:)

2008-05-16 @ 22:36:17
URL: http://mothermercury.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback