a day off

from schoool idag ;) sköönt! tänk att tiden bara rullar förbi! snart har man klarat av första året på gymnasiet :)
idag har jag varit ner på stan med mami och fixat ögonbrynen ;) blev riktigt bra tycker jag. dessutom har jag käkat glass på donken med sara som nästan ville vända om och springa där ifrån när vi såg vem som stod i kassan ;)  haha (y)
sen har jag pluggat också, nästan hela dagen, och är strax klar! känns riktigt bra det också :)

I hate how a person can go from being someone so great and special and then transform into a lower person that doesn't deserve your love and kindness.
jag förstår inte hur du kan bete dig som du gör. jag ser allt, alla genomskådande blickar och dumma frågor. herregud, du ska gå din egen väg och klagar jag? klart som fan heller att jag gör!


så, behövde bara få lite frustration ur mig ;) haha! dessutom hatar jag hur bloggen kan sega så jävligt! har försökt logga in minst åtta gånger innan det äntligen funkade ;) så tack rebecka för att jag fick klaga över bloggen med dig ;) haha!
nej, nu ska jag finslipa på arbetet, skriva ut det, duscha och lägga mig framför american idol!
ha en trevlig måndags kväll, people! och brudar, vi ses imon när vi startar dagen med matte nationella! FUCK! ;)
CIIAAO!

underbar låt dessutom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback