without you there's no one left

Tjolahopp! :)
igår kväll så träffade jag sötasara och vi gick ut och gick (!!!) aah jag vet vad ni tänker, och det var verkligen SVINkallt! vi funderade på hur vi skulle göra, och bestämde oss för att våldgästa SötaSofie, som tack och lov var hemma. hon fick nog en smärre chock när vi stod där i dörröppningen ;)
det bjöds på glass, påskmust och nötter av mrs engström (soffans mami) och världenssötaste alma sov i mitt knä! :)
det snackades och skrattades och vid halv elva såg sofie aningen trötter ut :) så Saras snälla mamma skjutsade hem oss :)

idag har jag pluggat! jag är så duktig ;) och nu planerar jag en träff med sara :)
ha en riktigt trevlig dag så hörs vi senare ikväll, people!
CIIAAAO!



en viss rebecka smögtog den här under en geografi lektion ;)
image339


Kommentarer
Postat av: Sofie här

Kul att ni kom och roa mig innan jag gick i ide;), för det känns fan som man kan göra det nu, så jäävla kallt!!! :P Förresten, bilden din ser ut som ett konstverk.. om man kollar riktigt noga så... Puss på dig, ses om några timmar...:)

2008-03-24 @ 17:45:53
Postat av: rebecka

ja men du är ju så snygg :)

2008-03-26 @ 12:59:19
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback