Thank you for all that you've done for me.

nej, det känns fortfarande inte riktigt bra här inne.. men skitsamma! yes I'm a superwomen! even when I'm a mess, I still put on a vest with a S on my chest, Oh yes, I'm a superwoman!

Dagen har dock varit skön och lugn.. skön och lugn men LÅNG! fast det känns inte som att man gjort nån nytta i skolan på alla lektioner ändå.. that's weard.
anyway, snackade med Rebs för en liten stund sen när jag gick med henne till badhuset och vi kom in på ett intressant ämne: TJEJER! eh aah vi vet att vi också är av kvinnligt kön, men fan vad komplicerade vi tjejer kan vara ibland. Tex om två girls tjaffsar så bildas det automatiskt två grupper, personerna som inte alls är inblandade blir helt plötsligt det då dom, så snyggt som det låter, VÄLJER sida! om jag ställer mig på en av flickornas sida så är det helt normalt att den andra går runt och tänker "jaha, så nu hatar josse mig också? Vad fan har jag gjort henne?!" hör ni hur sjukt det låter? Killar tjaffsar istället i ungefär en minut och sen, efter en klapp på axeln och ett "äre lugnt eller?", så är allt finemang igen, och dom fortsätter att go on , som om ingenting har hänt.
Vi tjejer går runt i veckor, månader och ignorerar den andra tills vi tillslut börjar småprata lite smått igen, men hör och häpna: en töntig småsak blev suddenly värsta grejen och det blir sällan som det var innan mellan tjejerna innan "the big fight"

aja, enough with that. Nu ska jag strax käka, skriva en nyhetsartikel och sen gå ut och vandra med jennie, Idomin vill också ses och snacka ett tag så jag ska försöka hinna med det också. Gud vad dagarna helt enkelt är för korta.
och inte för att jag är en sån som skryter : men fan vad nöjd jag är med mina resultat på engelska nationella, samhällskunskapsprovet och idrottsuppgiften!
ha en trevlig tisdagskväll så hörs vi nog ev senare också!
CIIAO!

image313

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh jag vet, de är så jävla sjukt!!

2008-03-11 @ 21:15:14
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: maria

Håller med fullständigt.

2008-03-12 @ 16:48:58
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: Hannah

tyvärr då

2008-03-12 @ 18:16:10
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback