"tack josefine, du är guld!" - kom tillbaka till skolan bruttan! :)

det blev inge jenniepennie och powerwalk idag heller, för stackarn låg hemma och var sjuk. men hon trodde hon skulle vara på benen i morgon så det kan bli av då! :)
träffade istället babybaby (idaeidem) och tog en snackispromiss :) är så jävla glad att jag har dej sötnöt! jag tänker sjukt mycket på sommaren och vill bara vrida tillbaka och uppleva alla ljusa dagar igen! både vädret och ljusa tider här deep down inside, också! på sommaren är allt så himla mycket enklare och man tar all skit med en nypa salt! GE MIG SOMMAR!

nu sitter jag här, nyduschad och ska skriva en nyhetsartikel för att sedan lägga mig i sängen och invänta "Gossip Girl"
ha en riktigt trevlig kväll, people!
CIIAO!

image314


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback