smiling in love

Godeftermiddag/kväll, people! :)
vad har hänt idag då? Jaa, absolut ingenting typ. varit i skolan framtill tre och snackade därefter ett tag med Sofie. Känns så skönt att bara prata ut ibland! thanks to that babe!
har precis avslutat en svenska uppgift också så ska strax ta och käka för att sedan ut och vandra tror jag nog! känns som att man behöver det!

det är många som håller med mig om det inlägget jag skrev om oss tjejer, och det är så sant så sant :)
jag menar, vi är faktiskt jävligt töntiga ibland! och det är alltid vi som går och altar problem inom tex ett tjejgäng.. varför är det så mycket lättare för killar? okej, det kanske det inte är, vad vet jag om vad som försigår när ett killgäng sitter och snackar deeptalk, men ändå så känns det som att dom inte stör sig på lika mycket som vi tjejer eller går runt och eltar ett problem hur länge som helst istället för att ta upp det..

aja, enough, nu ska jag se om det finns lite käk här hemma :)
jaa just ja! måste berätta om en sak jag glömde skriva igår. Sofie kollade på sin mobil och sa "åh, idag är det 11 september" och jag "oj..." sen kollar Daria på mig som om jag är dum i huvudet och sofie börjar skratta! Jag visste deep down att det FAN var 11 MARS! jag är faktiskt inte så jävla dum som ni  tror! haha, eller okej, jag antar att jag inte tänker alls ibland!

ha en trevlig kväll så hörs vi strax igen, I believe!
CIIAO!


image316

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahaha;D du är ju så söööt du gumman!

2008-03-12 @ 22:58:01
Postat av: Jennifer

Haha! ;D mjo, men vem håller koll på datu m egentligen? ^^ haha. Du passar i lugg, förresten - jättefint (Y) :P

2008-03-13 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback