se mig, hör mig, rör mig! hur svårt kan det va?

NEJ! jag har inte glömt dig min kära beroendeframkallande blogg ;) HAHA!
jag har bara haft sjukt mycket att göra! sofie och jag somnade runt två tiden kanske i fredags och igår efter att hon stuckit hem så umgicks jag med natha hela dagen :) vi lagade mat, snackade med hennes låtsaspappa, Peter om bloggar.. "så du kommer skriva nu att du käkat här hos oss" haha ;) "självklart" och nu står det här, så vi får se om han läser det sen nån gång :) annars gjorde vi inte så mkt mer, jag lyckades bete mig helt sjukt igen när begäret sved.. haha ;)
ikväll blir det nog PARTY hemma hos lundans karls lägenhet :)
fick sms av mrx igår kväll btw.. och jag kunde inte motstå att svara, of course ;) ni får skälla på mig sen brudar!

idag har jag ätit påskmat så jag tror jag ska sprängas snart ;)
hade det riktigt trevligt där ute i åmot. syster och svågermarcus lättade upp stämningen rejält så thanks to that ;)
nej, nu ska jag ta och skriva på ett reportage ( tänkt att man alltid har nått plugg att göra på lov.. varför heter det ens LOV ) aja, that's life.
sen ska jag dra mig till nath för att planera lite.
men ha det så sjukt bra och jag hoppas att ni andra kan njuta mer av lovet än vad jag kan ;)
CIIAO!

image335


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback