"såå... hur stor är du down under?"

Haha!
jaa det är ungefär så man kan innefatta gårdagens bravaler!
det hela började med att vi samlades hemma hos maria där vi lagade mat (tacos) för att därefter kika på melodifestivalen (perelli vann.. oj så oväntat). Vid elva tiden bestämde jag, Linnsan, Maria och Hannah oss för att dra till NS för att checka festen där, thank god så fick vi skjuts och i NS var vi väl till två tiden tror jag. Nath och jennie stötte jag på där också ;)
men iaf så fick vi skjuts tillbaka till stan där vi vandrade runt för att ev stöta på x haha ;). När vi vandrade mot torget gick det typ 4 st 30+ hårdrockare framför oss som Hannah började imitera. Linnsan backade och viskade "asså kan dom sluta? vi kommer få spö?" "nej men Linnsan" försökte jag , men då vände sig en av dom här om och glodde ilsket på oss när vi gick förbi "stryk, kallas det" haha fy fan vad rädd vi blev! vi började traska fortare och när vi såg att dom följde efter så började Maria och Hannah rusa som bara den till Simons bil! haha, dom skrek och fick då mig att också bli uppspelt som FAN! hårdrockarna skrek "jaa försök göm er i bilen bara". Asså hur fult måste det ha sätt ut? vi rusade som fan och kastade oss in i bilen. Maria : "LÅS DÖRRARNA" . jag satt i fram och såg hur en av dom gick förbi och kikade in i rutan så jag höll världens grepp om handtaget! haha vi svicshade iväg fort som fan och rusade in till maria.

Det roligaste på kvällen var nog där, när vi snackade och ringde "heta linjen" haha, när Linnsan och Hannah snackade som att dom var från trelleborg så skrattade jag så tårarna sprutade, eller när Linnsan drog den fulaste meningen, ever! "så... hur stor är du down under?" hahah!
Maria snackade med massa boys från msn och Linnsan gjorde allt för att skämma ut henne ;)
jag älskar när maria får sina små damp utbrott, du är så jävla söt då! ;) haha!

vi somnade runt sex tiden och klockan nio ringde rebs. det var ingen höjdare! fy fan vad jobbigt det var att kliva upp och möta henne för att uppträda med kören! kändes som man sovit max en timme typ! fyfan!
nu är jag hemma och sitter och klurar på hur jag ska forma min dag :) jag måste få med mig Linnsan till Sara som har fått en ny hundvalp! Alice! :)
sen vill stina ses så det ska jag också hinna med :)

nej, men ni får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, people!
CIIAO!

image326

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahaha

2008-03-16 @ 14:51:17
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: hannah

en oslagbar kväll! ;)

2008-03-16 @ 17:38:30
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: Olle

Ni verkar tända på gubbar. Annars skulle ni inte hålla på som ni gör.

Nåväl, jag snackar gärna med er, jag är 42. Jättemysig bild förresten, tack för den!

:D

2008-05-08 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback