så jävla on men ändå så sjukt jävla off!

godkväll, people!
självklart har jag haft en fullspäckad dag idag igen! somnade rätt sent som ni kanske förstod och gick upp vid nio tiden idag då jag, mamma, pappa och idomin åkte till lager 157 och spännande var väl det ;) haha, snacka om att man lätt gick vilse där inne.. säger som ida "man tror att alla speglar är dörrar" haha ;) aah, och det fanns rätt många riktiga dörrar också ;) men believe it or not, vi klarade oss igenom the whole thing och för mig blev det två par skor och två par klänningar, lägger ut bilder på det senare :)
träffade Stina och hennes nya karl och som grädden på moset lunchade jag och ida på ett skitmysigt café med liveband och mycket ögongodis ;) dock en dryg killtjej med crazy dialekt.
sen dess har jag bara kikat på OC hemma hos ida och käkat :)
jag tänkte plugga men har verkligen tappat tålamodet, men jag ska skriva klart svenskan strax, medan ida förbereder chokladpudding, annanas och frukt cocktail. sen i mon blir det plugg all day med sofie.

nu ska jag mysa med världens bästa eidem så ha en riktigt bra kväll, people!
CIIAAO!

image348

























josse är best / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback