party like a rockstar!

hahaha!
okej, gårdagen var faktiskt riktigt rolig! förutom att jag och natha va med om värsta äventyret (tyckte vi) haha ;)
först så blev allt så jävla fucking stressat. jag var som sagt i valbo med mami till typ fem kanske (lägger in skönheterna jag shoppade senare) och sen hämtade vi natha, som då precis kommit till stan från Uppsala. vi åkte hem och åt här och det snackades mycket minnen från nathas och min barndom! alltid lika roligt varje gång :) sen skyndade vi till prix för att hämta drickat, och vi tänkte hinna med tjugo i nio bussen till Emma, där det var fest, men nej, det hann vi inte! och tro det eller ej? vi missade tjugo i tio också(!!!) hur dum är man då? och vid det här laget hade drickan, som vi börjat med hos natha, kännas så vi fick skynda tillbaka till natha och fortsätta dricka. sen tog vi tjugo i elva som då först gick ner till stan, och vad händer på rese? joo den blir 11(!!!!) så vi var tvungna att hoppa av och GÅÅÅ till björksätra! fy fan vad jobbigt! men när vi kommit typ halvvägs så kommer det en buss som ska gå igenom där! så natha vinkar till sig den och vi får åka med, gratis även! haha ;) dom andra var på tjollavippen kan man säga när vi kom fram ;) stina , lika glad som alltid. jag hoppas du fick lite framgång med X eller om det blir idag? ;)
Nathas karl skjutsade hem oss, och självklart blev det som alltid: kunde inte somna pågrund av en hejdundrandes huvudvärk samt så jävla äcklig smak i munnen! usch!

men höjdpunkten var ändå hemma hos natha, det dracks och dansades och vi hade hur roligt som helst! haha ;) jag menar, och ändå var vi bara två stycken, eller jag, tre med tequilla! :)
deep talk också när vi väl lyckades komma på en buss, what can I say? no one understands me like you do hun!



vaknade idag, seg som faan! idag blir det bara till att ta det lugnt. och jag som tänkt köra på två dagars den här helgen! SURE! Hell NO! nej, istället blir det melodifestival och mat hemma hos maria :) fint det! (y)
har nyss kollat på "she's the man" haha så jävla bra! :)

nej, nu taggar jag kvällningen, och ska nu endast svepa cola och ta det lugnt innan jag intar duschen!
hoppas ni hade en underbar friday!
(bilder kommer inom kort)
CIIAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback