"okej, hehe, tycker om dig jättemycket. puss"

kom nyss i inkorgen till mobilen. och jag som hoppades nått annat, är man dum då eller? jag vet att många söker efter den där rätta, den som får en att känna sig uppskattad på ett speciellt sätt. men båda lär ändå känna samma sak? jag hatar mig själv ibland för att jag inte känner på samma sätt. jag är ju besatt på annat håll och det makes me crazy! det borde inte vara så, för det är egentligen helt fel! men vad kan man säga "a girl can't be responsible for her actions sometimes" ibland vill man ha nått så mycket att det gör en galen.

Hannah säger:

men samtidigt så är livet för kort att grubbla på

josefine säger:

jaa det är ju det!

josefine säger:

herregud vad livet rusar förbi i en jävla fart!

Hannah säger:

det är sant. det är därför jag bara vill få det här överstökat och gå vidare. vill inte må dåligt i flera veckor då jag egentligen kan ha hur kul som helst. leva livet.

josefine säger:

precis! jag tycker livet är för kort för att grubbla för mycket, make the best of it liksom!


det är verkligen sant tycker jag. man vill göra alla rätta val och inte ångra nånting. men samtidigt? vi lever bara en gång? och okej, då kanske man ska göra det bästa av det? men varför inte följa känslan om inte hjärtat är med på något av hörnen? livet är för kort för oss att gå runt och grubbla över massa saker istället för att leva livet, upptäcka saker och verkligen ha så jävla roligt som vi bara kan! make the best of it and make sure you have fun while doing it! tummen upp för att allt kommer gå prima i dina val hannah (y)

nej, nu ska jag nog gå ner och umgås med mami och papi's vänner innan jag ska slumra i säng så jag inte vaknar för sent i morgon!
Sleep tight, people!
CIIAAO!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Josefine är bäst! :)

2008-03-01 @ 23:55:43
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback