oh yes, I'm a superwomen!

GUD! det känns så sjukt att jag inte skrivit här på ett helt dygn! haha, vad kan jag säga om gårdagens konsert på hovet? UNDERBART! Den kvinnan har en pipa som ingen annan, och så fucking jävla bra LIVE också, det är det inte många som är!
Alla skrek verkligen hela tiden och Alicia själv var ju hur trevlig som helst "hey, don't be afraid talking to me." och sen när hon sa "to all my wimen out there, remember you are all unic" och sjöng "superwoman" därefter så var det en magnifik känsla ;) haha!
jag och syster hade riktigt trevligt med andra ord. konserten slutade efter elva nån gång och jag sov största delen av bilresan hem.
var hemma runt halv två nån gång I think och traskade då över till mickan som inte ville sova ensam. Vi snackade och såg på film, som jag sov mestadels under. Vi somnade kanske runt fem-halv sex tiden, vilket resulterade i att vi sov till tolv-halv ett idag.
sen har vi bara degat hemma hos henne och åt på donken för en stund sen.
nu är jag precis hemkommen och fick panik när jag kom på att jag inte skrivit här in ages, känns det som iaf.
vi tänkte promenera hem, men hallå?? RAIN! okej, det borde inte hindra än, men mickans kommentar var bäst "jag tror fan inte ens Anna Skipper går hem i ett sånt här väder med finkappan!" haha, nej, det har du fan rätt i goldylocks!

nej, people, ikväll blir det nog en rask promenad trots allt, med Jennie Pennie, och sen blir det en film i sängen ikväll! trots att jag HATAR söndagar, så har denna varit lugn och trevlig. I morgon är det reality, people så njut nu medan ni kan :)
CIIAO!


image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback