oh my god!

 (då har smygfotografen varit här igen)


hallådär!

igår kväll hann jag inte skriva nå mer eftersom jag mötte en friend in need! så jag gick till henne med lite a girls best friend (choklad) hehe ;)
nej, men det känns skönt att man behövs för lite pepptalk sometimes.

vad har hänt idag då? joo det var helt okej i skolan, roliga redovisningar,skratt,one hell of a blick ;) haha, och efteråt så drog några av oss brudar till "aldos"  för en fika och lite snack, trevligt trevligt!
Linnsan hade värsta plåstret på kinden idag! HA HA HA ! det såg så jävla roligt ut. och Darias line på redovisningen "jaa, skillsmässa kan ju som sagt ha olika anledningar. eh , ja sex tillexempel, att man helt enkelt inte får det man vill ha" haha ;) till och med Olov fick ett smil på läpparna (y)

cyklade hem, skiitkallt! mötte annjelica på vägen och roligare människa kan man ju leta efter ;) haha tydligen ska det vara "mögligt" i SP's nya lokaler på bessemer så NO WAY! ännu ett skäl till varför vi ska gå dit och demonstrera med skyltar och hela kittet!
sen när jag kom i kurvan som är precis innan mitt område så möter jag en man på cykel! han ser först inte mig och får därför en chock och börjar vingla åt olika håll! "oj oj oj" kommer från min käft och den här mannen tappar helt balansen och slänger med benen hej vilt i luften! asså jag började ASGARVA! och lyckades komma förbi samtidigt som jag hör ett brak bakom mig! OH GOD! han måste ha ramlat! hahaha med cykelhjälm, lysen och hela skiten! säkert 40+? asså jag skrattade sjukt mycket när jag klev innan för dörren och till och med nu när jag skriver! inget slår den synen jag såg! HAHA!

nej, nu ska jag dra vidare ;)
ha det bra, people så hörs vi!
CIIAOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback