OH MY GOD - what a crazy beautiful night ;) / we keep on rocking

 det kommer fler partybilder så småning om :) så håll ut,people:P


FÖRLÅT, FÖRLÅT och återigen SORRY
för att jag inte uppdaterar er om gårdagens bravaler föränn nu, såhär pass sent the day after.
gårdagen var helt sjuk! haha, men samtidigt så sjukt jävla minnesvärt! det finaste minnet måste nog ändå vara middagen på klaras med Sofie, Sara, Hannah och Rebecka! jag och sofie fick så underbara presenter! jag fick dom små sötaste plastringarna jag någonsin sätt ( HAHAHA ) och sofie fick en leksaks häst i plast dagen till ära ;) HAHAH!
dessutom var korten underbara, dock är dom missfärgade nu.. (vindunken måste ha läckt i väskan :S )
och när ägaren kom in med gratis glass och tomtebloss! ååh jag säger som hannah "sicken karl!" :)

vi drog vidare och mötte dom andra brudarna för att börja festandet hos simon i björksätra. det sjöngs, skrattades, dansades, sveptes i massor, illamående, och disskusioner (det var lite klagomål från mig och det andra födelsedags barnet, men det hade vi all rätt till tkr jag :) men det är hur som helst avklarat och bra nu)
vi drog ner på stan, eftersom jag trodde vi skulle få komma in på en annan fest (kändes som att jag lovade alla) men vi blev så klart dissade, but believe it or not!? vi drog fan in på fredos då! haha ;) och att vi kom in även, det var hur roligt som helst tycker jag. dessutom fick jag in en fullträff (bokstavligen) och det kändes så sjukt jävla bra!
dock blev personen jävligt chockad och det stärkte bara självförtroendet ännu mer ;)
fick se ett välkänt ansikte från hammar också! USCH säger jag bara om det!
när det bara var tjugo minuter kvar tills stället stängde (01.40) så kom ägaren och bad om legg på mig och tjejerna, så då var det bara att ta sitt pick och pack och dra ut i kylan.
vi trodde det vankades efterfest, men icke så icke, jag och sofie la oss och SOV observera SOV i ett jävla trapphus! HAHA , och äventyrligt var väl det, för vi hörde personer snacka nån trappa upp om just moi! hahah ;) det var så jävla roligt, ville bara skicka ett sms och skriva "jag hör dig" haha, snacka om att personen skulle skrika av rädsla. kan tänka mig att det skulle låta som på spöknatten då på ett ungefär.

vid fyra tiden, då både jag och sofie nästan skrek av värk i våra kroppar, (dessutom höll vi på att bli upptäckta) så reste vi på oss och gick ut i den tidiga morgonkylan! vi trodde vi kunde kila upp till maria och typ värma oss i två timmar ungefär, men där var huset fullt så vi GICK och här ber jag er att observera igen : GICK hem till mig i vallhov och hur kan man innefatta vandringen?! FY FAN! är allt jag kan säga!
men roligt som fan hade jag och bruttan och jag menar hallå!??! är det här nått som vi kommer minnas forever or what?! :O jag måste bara skriva : DAMN I LOVE YOU GIRL!



idag då? ehm joo. med tanke på att vi kom hem vid fem tiden kanske, så vaknade vi runt tolv idag och sofie drog hem, själv låg jag kvar till ett innan jag åt frukost och fick ett sms av speecsavers "dina glasögon finns klara att hämta" JIHOOO! så då åkte jag, mamma, natha och hennes 7 åriga lillasyster ner på stan och hämtade dom :) därefter åkte jag, natha och lilla wilma till valbo! sicken liten tjej måste jag bara säga, full av liv, sjöng och dansade runt.
när vi kom hem gick jag och åt middag hos idomin :) och nu kom jag nyss hem från JENNIE HASSELNÖÖÖTENS födelsedags partaj, aah.. man kan väl säga att jag inte pallade att var kvar, drack lite cider och en grogg innan jag traskade hem, det räckte för mig ikväll. dessutom luktar mitt hår tårta nu eftersom en viss liten filur startade upp tårtkrig kvällen till ära! USCH! haha ;)

nej, nu vart det nästan FÖÖÖR långt, men jag hoppas ni läst om min gårdag och idagdag ;) haha
sov så gott, people så hörs vi i morgon! nu ska jag plugga(!!!!)
CIIAAAO!


Kommentarer
Postat av: Sofiiie

Hit him harder next time baby;) Tack för en helt otrolig kväll/natt/morgon med dig! Love the time when we are together! :)

2008-03-28 @ 00:30:22
Postat av: rebecka

jag såg dig allt , på specsavers..

2008-03-28 @ 08:09:03
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback