oh goosh!

vilken lång och schemafylld dag jag har haft, därför blir det bara ett inlägg idag. först och främst så började vi klockan åtta idag, sen slutade vi cirka halv två, eller jag pågrund av att jag skulle till sjukhuset för astma test. det gick väl sådär, lite provet (bla blodprov, vilket jag vet att du skulle svimmat av, natha! haha). jag fick iaf en inhalator grej utifall andningen sätter stopp igen.
dessutom kom läkaren ut och bara "maria josefsson?" och självklart satt jag och papi lugnt kvar och reagerade inte ens, förän han försvann och jag kom på att han nog tagit fel på mitt namn! haha han kom snart raskt ut igen "oj, jag menar maria josefine larsson" haha ;) hur fel det kan bli. papi tyckte det var roande och tjatade om det på tillbaka vägen till skolan! haha
när jag kom tillbaka var klockan tre, så jag skippade dansen idag! Sorry! men skickar ett mejl till våran danslärare strax. jag mötte Hannah och Rebs på skolan och vi solade på badhuset :) riktigt skönt!
Jag och rebs hade kör, därefter traskade jag till morbror som fyller år idag! CONGRATZ! där åt jag smörgås tårta och sen när alla andra släktingar ramlade in en efter en så "flydde" jag! haha, nej men det kan ha verkat så. jag gick till stina på stan istället! och nu fick jag äntligen träffa hennes gulligull-katt också: Selma! :)

nu är jag precis hemkommen och skönt är det ska jag tala om! är alltid helt slut efter just den här dagen på veckan. den är alltid så stressig. jaja, i morgon är det ju fredag och det är ett STORT jävla fucking PLUS i kanten nu kan man säga :)

På lördag drar jag och syrran ALICIA KEYS i sthlm! ska bli så otroligt roligt! :D syrran sms:ade och berättade att SALEM AL FAKIR är förband och det är ju också toppen tkr jag :)
i morgon vill jag fan göra nått roligt! vi i klassen ska köra DARE-NIGHT nån kväll också och det ser jag fram emot ENORMT! :) men det blir framöver så vi får se vad som händer i morgon!

nej, men nu ska jag fixa lite och sen är det "private practice" som gäller! ha en trevlig kväll och sleep tight, people!
CIIAAO!

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback