Oh God!

I´ve totoally missed you blogg! ;) haha
nej men helt seriöst, det är sjukt att detta kan bli så enormt beroendeframkallande. till och med media och politiker snackar om det här fenomenet idag ;) haha!

igår kväll hann jag inte skriva nå mer, jag försökte mobilblogga men det gick inge vidare, umgicks med stina, vi solade, käkade och åkte till valbo(!!) för att kika på hennes mrX's innebandy match! haha ;) vi är såå jävla nördiga! men roligt hade vi iaf!

idag var det en helt okej dag i skolan, dock var SötisSara ledig! men hon är back in the game i morgon igen :)
relativt lugn och skön skoldag, men jag och Sofie spicade upp det hela med lite striptease på slutet! hahaha, nej okej, kanske inte riktigt, men lite dirtydance iaf ;)
efter skolan gick jag till optikern igen för att prova ut lite fler olika bågar. Rebs hakade på och I found my beauties I think ;) haha, men måste visa för brudsen in school också ;)
jag drog till badhuset vid sju tiden där jag träffade Linnsan och Rebs. Vi simmade och skitmysigt var det, med tända ljus och nersläckt! :)

kom precis hem och ska ladda upp inför morgondagen!
"snart fyller du 17 gumman!!!! i morgon ska jag göra allt för det är din dag! ska till och med fråga turkarna typ 50 gånger efter ....!" hahahah ;) jaa LISTEN EVERYONE : I MORGON ÄR DET MIN DAG! 18/3 ÄR OCH KOMMER ALLTID ATT VARA MIIIIN DAG! 17 år i morgon! :D:D:D:D: hahah thank you D
ska dra till basdhuset för simning och frukost med några brudar tomorrow innan skolan! men som sagt. allt kommer vara toppen för det är MIN DAG! ;)

nej, ha en riktigt lugn och given kväll! nu blir det cappucino för mig och american idol!
CIIAO!

image327


Kommentarer
Postat av: daia

och jag som är hemma och är sjuk.. :( men grattis i alla fall darling josefine, hoppas att du får det bäst!!!! (L)

2008-03-18 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback