Nu är det endast fyra dagar kvar!

till min födelsedag! :) jihoo! fast ändå, sjutton år? rolig ålder? neej inte direkt. jag menar det är åldern innan arton! fast arton? joo klart som fan att det blir great då, med tanke på att man får ta över dansgolvet på krogen ;) haha och dessutom hela baletten med att man är myndig! då är man fri på ett eller annat sätt ;) haha!
men man borde få gå på systemet vid arton? jag menar då får man ju dricka? och dom lär väl fatta (dom som sätter lagarna) att ungdomar ändå kan få tag på dricka hur lätt som helst? spela roll då om artonåringar får köpa på systemet eller inte?
aja, life IS hard!

men, bara för att sjutton är en jävligt tråkig ålder, så hindrar det inte mig från att vilja festa och fira satan ändå! nej, hannah skrev nyss och frågade när vi skulle fira mig och sofie (vi tänkte slå ihop) och jag har tyvärr inget svar på den frågan. men antingen nästa helg eller på lovet nån gång :) askalas ska det bli iaf, och vi alla med ;) haha!

NU SKA JAG SE OC!!! LOVE IT!
CIIAO!

image320


image319

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ja askalas blir det :)

2008-03-14 @ 16:14:59
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Hannah

det kommer nog bli värre än askalas! ;)

2008-03-14 @ 18:10:52
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback