"jag kommer nog svimma snart"

vilka ups and downs jag har varit med om denna eftermiddag/kväll!
jennie fick med mig på en rask promenad ner på stan runt fyra tiden. vi gick förbi "supersol" och solade i tjugo minuter var :) detta resulterade i att jag nu är väldigt röd! haha ;) har nämligen inte solat nån gång tidigare på detta år, men men, får väl ligga i nu och bilda en bränna ;)
sen när vi skulle skynda oss hem igen, med tanke på att jag skulle vara hos maria runt sex tiden, fick jag helt plötsligt andnings fel! jag har kännt av detta tidigare tex då jag var i stallet med Linn men då var det inget mer med det "allergisk mot hästar" tydde allt på då.
ju mer vi gick så kunde jag inte prata eftersom jag inte fick tillräckligt med luft. det började göra ont i bröstet och tillslut sa jag "jennie, jag tror jag kommer svimma snart" stackars jennie fick panik och föreslog att vi skulle gå saktare, kanske stanna och vila osv men det hjälpte verkligen inte och när jag klev innanför dörren här hemma så brast det! tårarna flödade och jag trodde jag skulle dö eller nått! (blir alltid så jävla rädd när jag får ont nånstans) och tänk då nu, när jag fan knappt kunde andas(!!!), mamma tänkte ringa sjukhuset men nej! JAG VILLE TILL MARIA och träffa brudarna (hannah med H, rebs aka storvik och victoria)! haha , snacka om att jag riskerade livet pågrund av en träff med er!! känn er uppskattade ;) (en del umgås ju faktiskt med klasskamrater även fast det är lov! ;) klasskamrater? what a ugly word! naaa i prefer friends worth keeping ;) )
det blev iaf bättre efter ett tag och kvällen var riktigt trevlig hemma hos maria, med kinamat (donken för en del), melodifestivalen och därefter fick vi själva vara med i festivalen tack vare "melodifestival spelet" haha ;) det var riktigt lyckat! (y)

nu är jag precis hemkommen och ska bara ta det lugnt ikväll... tråkigt nog har inte x hört av sig! Fan det är inte bra det här, måste följa nathas råd! jag måste medge att du fan har rätt om allt! haha ;) <3
nej, people, jag hoppas ni alla har/haft en underbar lördagskväll! i morgon väntar det vi som har lov fruktat mest! Söndagen, den segaste dagen i veckan och ännu värre i morgon : dagen innan lovet är avslutat och vi ska vandra tillbaka till studierna! så njut nu, dom sista timmarna ;) och nu måste jag antagligen bära runt på en sån där astma apparat framöver! :S :O
CIIAAAO!

one more from the one and only, spooky night!
image287



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback