I've never wanted anything this much before

ringde nath nyss "kan jag ringa dig sen, jag kollar på tv.. hihii hejdå!" haha okej? nu får man dissen av ett fucking tv-program också? men är man dissad så är man I guess ;)


Ida säger:

elskling

Ida säger:

jag saknar dig

Ida säger:

och sommaren

Ida säger:

med dig

aaw baby! du är föör söt! <3
var nyss ute på en promenad till prix med ida! saknat dig som FAN gullet! :) vi snackade om allt mellan himmel och jord och kom in på ett rätt intressant ämne tycker jag: Menstration! haha vi snackade om när vi fick det första gången, när och hur det gick till! haha, ska inte berätta idas of course men tänkte dela med mig av min ;) haha
jag fick det så tidigt som i femman och skulle på skolavslutning då jag upptäckte det hemska på toaletten! haha "mamma? kan du komma?" och mammas reaktion "men ojdå gumman, har du fått mens? vänta så ska jag hämta lite grejer" haha!

jag förstår inte varför man får det så sjuukt tidigt? man är fan oftast bara barnet och har hela ungdomen kvar framför sig! tänk vad lätt det skulle vara om man fick mens först vid typ 18 års ålder? okej, det kanske låter sjukt, men då skulle problemet med alla "15-16 åriga gravida" vara så gott som bortblåst. för vem vill egentligen bli gravid då? man förlorar ju hela den resterande tiden av ungdomen och ens framtid förändras något enormt. man har helt plötsligt ett alldeles för stort ansvar på sina axlar och man är bara barnet?

aja, nu ska jag frossa över en bit "75% kakao" - choklad och checka "american idol" när det drar igång på tv4 klockan 21.00.
ha en trevlig kväll, people!
CIIAAO!

image292

and btw, Jag och Linnsan fick skitbra kritik på spanskan. Edith sa till Linn att hon tyckte hon och jag jobbade så otroligt bra tillsammans, och hade väldigt lätt för språket! nu kämpar vi för det högsta omdömet Linnsan! we can do it! :)

Kommentarer
Postat av: maria

fan vad bra girls, stolt över er :D

2008-03-03 @ 22:58:11
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback