I'm so sorry

hallå min sköna! :)
jag har inte skrivit här på över ett dygn nu! och det finns väl en enkel förklaring.. eller två kanske.. först och främst så har jag knappt varit hemma nånting sen sist, och när jag är hemma är det straight to bed, och eftersom vårat trådlösa internet har dampat så står datorn inne i papis rum, så därför kan jag inte skriva sent på nätterna heller, som jag kunde annars..

aja, jag är back nu och ska försöka uppdatera bättre.
i måndags kväll umgicks jag med sötasofie och sötasara och vi gick till donken för att träffa kristin ;)
sofie lyckades tappa glassar och hela köret, ibland känns det skönt att veta att det inte bara är ensjälv som är blond och blåst ;)
sen åkte vi till några av saras vänner, och det var ju something special ;)

igår väcktes man av en viss fröken engström vid nio tiden så då flög man upp och duschade och allt som hör till innan vi åkte till valbo :) och vi hittade riktigt passande partyoutfits kvällen till ära :) för ikväll ska det partas som aldrig förr ;) haha, brudarna ska fira mig och sofie, så det blir mat, party och maybe a few presents? ;)
nej, men det ska bli riktigt roligt :)
jag umgicks med snyggastina igår också :) fick sitta med som support på hennes kalrs innebandy igen ;) fast denna gång på jernvallen, och det gick skitbra :) vi hade ju matsäck och hela skiten :)
jag åkte väl hemifrån strax innan tio igår och var inte hemma i mi casa förän typ nio på kvällen igen ;) snacka om utmattad! fast då kom Idomin och livade upp mig med lite minnen som gjorde så att vi skrattade så tårarna rann :) thanks to that honey!

nu ska jag invänta ett samtal från sofie, så vi kan börja ordna inför kvällen! ha det underbart nu, people! och jag lovar att jag skriver minst en gång till idag :)
CIIAO!

image340

Kommentarer
Postat av: idomin

elskling:)

2008-03-27 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback