I'm discussed!

då har man inte skrivit på ett helt dygn!
ni vet ju nu att det var min dag igår ;) I turned 17.. känns inte direkt så speciellt.. men presenter och pengar fick jag och det säger väl allt? ;)
min födelsedag var riktigt bra, vännerna i skolan sjöng, släkten kom och jag "natt-vandrade" med en kär vän i mörkret ;) en viss fröken engström..

idag var det sista skoldagen och det känns så sjukt jävla bra! mycket skratt, lunchkonsert (där jag missade ett visst nummer, OF COURSE) för att istället gå och skriva matteprov.. taggat.. NOT! men jag tror dock att matteprovet gick helt okej, och det där om missat nummer?! remember, I'm independet now.
ikväll ska vi fira påsklovet med en hel kväll/natt hemma hos miss maria på stan! det ska bli riktigt trevligt, mat, skratt, snack, telefonsamtal mitt i natten ;) och allt detta med sju härliga brudar (y)

nu blir det till att ta det lugnt, sen duscha och sen ner på stan för att sola med H och R innan maria! :)
ha en trevlig kväll! jag lovar att det blir minst ett till inlägg när jag är hos maria!
annars får jag önska er en riktigt trevlig onsdagskväll så hörs vi senare, people!
CIIAO!
och jag slänger ut lite bilder här nedan från skolan :)

image328
image329niklas! haha ;) och jag som nästan dog av min mensverk! på min dag och allt! ;)
image330
image331och jag har ingen aning om vad Linnsan har för sig här ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling, du har chansen att vinna 2 halsband från pearlnet.se, gå in i min blogg för att läsa mer. lycka till! :)

/ F & C

2008-03-19 @ 17:25:06
URL: http://www.metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback