I'm a radar

"är du beroende av dina vänner?"
helt klart så är jag det.. det är lite scary trots allt. jag har väldigt svårt för att göra nånting själv, som vissa kan tex åka in och shoppa all by themselfs liksom, det skulle jag aldrig kunna göra. believe it or not. det kanske är töntigt av mig, men så är det och jag kan väl erkänna att jag tycker det är aningen sjukt själv.
but then again, jag älskar ju mina vänner ;) så det är bara bra att vara beroende också ;)

nej, jag är independent på ett sätt också. man blir bara besviken på folk, all the fucking time. det sjuka är att jag skyller allt på mig själv. typ "men vad trodde jag egentligen? är jag dum i huvudet?"
nej, jag vet inte.. äsch det här leder ingen vart :)

min present av syrran bestod av en sminkväska från monki och ögonskuggor/eyeblusher från make-up store :)
mamma "josse,det ringer på din mobil!" jag "kan du hämta den?" Syrran och pappa i KÖR "hämta den själv! du är så sjukt bortskämd!" excuse me? för att mamma gick två extra steg från köket och in i mitt rum?
aja, whatever ;)
nu blir det middag med la familia så vi hörs kanske senare.
min kväll blir till att tillbringa med Idomin och SupersexigaSofie. det blir mys (jag vet att du hatar det ordet, maria!) :)
ha en trevlig kväll! och glad skärtorsdag (haha säger man ens så? ;)

CIIAAAO!

image334


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback