if I had eyes

If i had eyes on the back of my head, I would have told you looked beautifull as I walked away

Fan vad jag är trött på allt?! kan ni känna så ibland? känna att inget funkar eller att ni inte vet vart alla dagar tar vägen? att allt bara strular till sig och att inget blir/är som man vill att det ska vara?
är så jävla trött på allt just nu bara.. om man ändå kunde få ha en annan identitet for once eller verkligen våga skrika ut vad man känner?!


nej, men nu ska jag strax cykla(!!!!) i kylan ner på stan för lite käk och gossip!
ha en trevlig måndags kväll, people med nära och kära, så hörs vi senare!
CIIAO!

image312

Kommentarer
Postat av: maria

så glad att jag har dig honeeey: D

2008-03-10 @ 21:31:24
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: jennie

you rock girl! ses imorn =) förresten, är det jag på kortet? jag har nog mer minnesluckor än jag minns.. haha! ha det bra stump!

2008-03-10 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback