I lift your name up high

nu kom jag precis hem från min klipptid! :) det var skönt att få korta ner luggen och ta bort lite slitet. men jag sitter alltid och tänker nervöst "oh god, oh god" när man ser hur håret faller till golvet! haha ;) fast det blir alltid bra, det syns knappt att jag tagit nått så det känns bra :)
(y) till min frisör!

i skolan var allt bra, GUD vad jag goes crazy av blickarna!
Haha! jag och Sara började helt plötsligt skutta runt armkrok i korridårerna! haha ;) snacka om glädje över nått så "farligt" haha ;)
Planerade nästa helg med Linnsan och Hannah :) och det blir nog toppen det där!
Fick en smäll av sofie innan jag cyklade till frissan! tack för den biatch! du vet att jag kan ge igen nu, när du minst anar det!
Maria och jag funderar på att dra till en "tattar" fest ikväll! haha nejdå, men kanske, känns som att man vill ut ikväll!
Får se hur kvällen/natten tar oss alla den här fredagen!

lägger nog in bild på the new me, senare!
ha det bra people, så hörs vi strax!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback