hovet, here I come

haha gårdagen blev faktiskt riktigt lyckad. jag sa ju det brudar, om jag vill festa då fan festar jag också ;)
jag hade det riktigt trevligt med en del folk och det blev ju på ett sätt gratis fylla och tur var väl det ;) Det jag mixat ihop smakade SKIT rent ut sagt men maria var en hårding ;)
haha, själv drack jag bara nån cider som jag lyckades fjäska åt mig ;)
Vi kom väl hem vid två, då åt jag och mickan "mackor" i sängen och sen vandrade hon över gatan hem. skickade sms större delar av natten! haha! ringde maria och frågade om råd - thanks to that honey!
en trevlig fredag rent ut sagt - dessutom föll ingen för peddot, och tur var väl det också!

idag ska jag och mi familia dra ner mot uppsala för att käka och umgås med syster, och därefter drar hon och jag till hovet på Alicia Keys! riktigt taggat! (y)
nu sitter jag hemma hos mickan och ska umgås lite med denna babe innan jag drar hem för att åka!
skriver troligtvis ikväll när jag är hemma igen!
Hoppas ni hade en fartfylld fredag och får en riktigt bra lördag, people!
CIIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback