heey babyyy!

så då var tisdagens skoldag avklarad. SKÖNT! tisdagar är så långa och alla lektioner är på nått sätt ihop smetade. ha ha! inga raster knappt, med andra ord! :)
men det var trevligt, dock känns allt lite annorlunda än vad det gjorde innan lovet.. men I will survive :) I always do och dessutom dyker x upp sometimes when you don't see, och det är ju bra det! ;) hahaha håna mig tjejer, det är helt okej ;)
redovisningen på samhällskunskapen gick dock bra haha förutom att jag kollade på Sofia och sa "jaa och nu ska Malin berätta om hur det är för homosexuella att ingå i äktenskap" hahaha! Linns armgåge i sidan "Sofia!" haha ;) jag vet att hon heter sofia men ändå sa jag Malin, vilket jag gjort när vi övade också, herregud(!!!!)

jaja, cyklade hem med Sara, och fan vad kallt det var! "tänk om det skulle stå en skylt här nu som sa att det fanns en bil i närheten med cykelställ!" haha, jaa I totoally felt like you did! :) men det var skönt att komma hem, hur som helst , men snälla GE MIG SOMMAR! :)

nu ska jag bara skriva ner det sista på en spanska-uppgift och ikväll är det "love-tv night" haha ;) nej men det är både "gossip girl" och "i huvudet på gynning" wich I love , så det blir nog en skön och avslappnande kväll!
just ja! äntligen har min smink-beställning från oriflame kommti! det tog tid men nu är det äntligen här för att bosätta sig i mitt badrum! (y)
 

nej, nu får jag väl allt sätta igång med pluggandet, men vi hörs senare people!
CIIAAO!

image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback