här går det vilt till!

ja mina kära läsare nu har vi nyss strippat i vardagsrummet till britneys låtar, och vi vet att vi är ett gäng töntiga jävlar men vi älskar det så lev med det ;)
nu rings det till heta linjen för fullt och Hannah med H och Linn är på G som vanlig ;D HAHA! vi skrattar som aldrig förr..

och på tal om det där numret jag missade på lunch konserten.. jag trodde jag hade världens tur då en viss person spelade in just det numret men believe it or not?! nu vägrar denna person visa inlägget!
"du är ju independent?" joo sure, jag får försöka intala mig själv det! ;) haha!
I'm a superwoman, remember that ;)

nej, nu tjatar brudarna om att jag ska in till vardagsrummet för att fortsätta ringa och driva med massa galna peddon! för vem sitter och ringer till heta linjen den tid på dygnet? bra liv menar jag ;D haha!
jag och brudarna ska varva och vara uppe all night long, så vi hörs i morgon igen, people!
ha en trevlig natt! ;)
CIIAO!


image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback