Grattis mami!

jaa det är nämligen så att min mami fyller 46 år idag :)
gick därför upp lite tidigare i morse och fixade frukost. och nu kom jag precis hem efter att ha lunchat ute med födelsedagsbarnet.

fick skjuts av mami i morse och när jag precis smällt igen dörren så vinkade hon tillbaka mig till bilen "jag tänkte, eftersom du ser så dåligt så tänkte jag berätta att det är Sofie som kommer där borta i vita byxor" HAHA! tack!
jag va faktiskt hos optikern idag också, och jag har verkligen fått mkt sämre syn, så nu har jag med mig ett antal bågar hem för att testa osv :)
måste bara skriva att LINNSAN var tillbaka i skolan idag också! (y) för det bruden!

kom precis hem och ska väl ta och plugga lite grann, I KNOW IT'S FRIDAY! but hey, man lär väl?!?! senare kommer några från släkten för att käka middag och sen drar jag in till gävle för att våldgästa en mycket kär och go vän: nämligen mickan berger!

har jag hört många klagomål om blondinbella från igår kväll när hon medverkade i DEBATT och jag stod helt och hållet på hennes sida! klart som fan man shoppar om man tjänar så pass mycket pengar att man kan! (y)

ha det bra, people! så hörs vi!
CIIAO!

här har vi två söta människor som lättar upp stämmningen every day in school! thanks ;)
image318


Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha ;) jag skulle också shoppa, men det var mer hennes dåliga argumenet och motargument som vi stör oss på. "det är kul och shoppa" hade hon som svar när flickors psykhälsa blir värre :P

2008-03-14 @ 15:10:12
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: Hannah

haha nejnej, absolut inte! ;) men det visste jag inte om "BB" ;)

2008-03-14 @ 15:49:34
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback